Onderzoeksproject Bewaken en Beveiligen

Het onderzoeksproject Bewaken en Beveiligen onderzoekt thema’s gerelateerd aan het stelsel Bewaken en Beveiligen in Nederland.

Het onderzoeksproject Bewaken en Beveiligen is mede mogelijk gemaakt door een subsidie van het Kenniscentrum Bewaken & Beveiligen in het kader van het ontwikkelen van een wetenschappelijke schil rond het stelsel.

Waarom abonneren?

Deze website is relevant voor experts die werkzaam zijn bij de stelselpartners en de ketenpartners van het stelsel. Daarnaast vindt u hier producten voor geïnteresseerden in het umfeld van het stelsel: academici, journalisten en politici.

Mis geen enkele publicatie. Abonnees krijgen nieuwe publicaties van het onderzoeksproject direct in hun mailbox.

Het onderzoeksteam

Het onderzoeksteam binnen het onderzoeksproject Bewaken en Beveiligen bestaat uit:

Bart Schuurman
Edwin Bakker
Jelle van Buuren
Stijn Willem van ‘t Land
Roy Hofkamp
Lois Kips

Reacties

Inhoudelijke reacties op publicaties van het onderzoeksproject zijn welkom op bewakenenbeveiligen@fgga.leidenuniv.nl.

Subscribe to Onderzoeksproject Bewaken en Beveiligen

Het onderzoeksproject Bewaken en Beveiligen van de Universiteit Leiden biedt op deze website publicaties gerelateerd aan actuele gebeurtenissen en thema's rondom het stelsel Bewaken en Beveiligen aan.

People

Het onderzoeksproject Bewaken en Beveiligen van Universiteit Leiden is mede mogelijk gemaakt door een subsidie van het kenniscentrum Bewaken en Beveiligen van het Ministerie van Justitie en Veiligheid.